בנינו אתר, רכשנו כתובת דומיין ואחסון והאתר עלה לרשתאך אין זה משנה עד כמה האתר יהיה יפה ומרשים, במידה והוא יוזנח מבחינת התכנים, כל ההשקעה תרד לטמיון. לאחר הקמת האתר חשוב לדאוג לתחזוקת וניהול תכנים באופן שוטף תוך כדי קידום אורגני במנועי החיפוש כמו גוגל. ללא תכנים חדשים בתדירות גבוהה, הדירוג שלנו בגוגל לא יעלהמה שיותיר אותנו במיקום נמוך בעמודי התוצאות. מרבית הגולשים נוטים להיכנס רק לתוצאות במעלה עמוד התוצאות הראשון, והרי רוב הגולשיםהלקוחות הפוטנציאלייםמגיעים דרך מנועי החיפוש. המסקנה ברורה – ללא תכנים וקידום האתר, הוא לא יזכה לחשיפה בפני הגולשים ובעצם לא יהיה שווה דבר.

 

כיצד מנהלים תכנים באתר?

ניהול תכנים מתחיל ראשית כל בבחירת אופן שבו נפריד את התכנים שנעלה לקטגוריות ותתי קטגוריות בתפריט הראשי ובתפריטי המשנה. לשם כך, החברה לבניית אתרים משתמשת בעורך שבו יהיה לך קל להשתמש ללא ידע מוקדם בתכנות. עם זאת, ניהול תכנים דורש זמן ומחשבה מעמיקה, ואינו עניין של מה בכך, במיוחד כבעלי עסק שטרודים בעניינים רבים. בשל העובדה כי לנהל את התוכן באתר עשוי להוות עול משמעותי עבורכם, חברות רבות מציעות שירותי מנהל תוכן שיקדיש את מלוא המחשבה, המיקוד והיצירתיות כדי לכתוב תכנים חדשים ולהעלותם לאתר תוך כדי התחשבות בשינויים הרבים בעסק, בתחום וברשת. כדאי לבחור באיש מקצוע משום שהוא יידע לכתוב תכנים שיווקים, תוך כדי ניתוח קהל היעד. טקסטים שייכתבו היטב יוכלו לדרבן את הגולשים להפוך מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות ממשיים ולרכוש את המוצר או השירות אותו אתם מציעים. ניהול תכנים באופן נכון עשוי להעלות את המכירות שלכם באופן ניכר.

 

מערכות לניהול תכנים

מערכות לניהול תכנים הן מערכות שמאפשרות לבעלי האתר לנהל אותו ואת כל התכנים שבו – טקסט, תמונות, וידאו – בקלות וללא ידע או הבנה טכנית בבניית אתרים. הממשק קל ונוח לשימוש. חברות רבות בוחרות בג'ומלה או וורדפרס, באמצעותן גם אנחנו בביזנס דיזיין בונים את אתרכם. מערכות אלו בעצם הופכות את עריכת דפי האינטרנט לכמעט זהות לכתיבה בתוכנת ה-wordהמוכרת. בעבר מערכות לניהול תכנים היו מייקרות מאוד את הקמת האתר, אך כיום מרבית המערכות הללו, בהם ג'ומלה ווורדפרס, מוצעות במחיר אטרקטיבי במיוחד. תוכלו לעדכן את האתר מכל מחשב ומכל מקום בעולם באמצעות שם משתמש וסיסמא בלבד. לשימוש במערכת ניהול תוכן יתרון נוסף – מנועי החיפוש, בהם גוגל, מעניקים דירוג גבוה יותר לאתרים שנבנים במערכות אלו. הסיבה לכך ברורה למדי: אחד הגורמים המשפיעים על דירוג האתר הוא תדירות עדכוניו, כך ששימוש במערכת ניהול תכנים היא מעין הצהרה לכך שהאתר יהיה מעודכן בתכנים חדשים באופן שוטף.

השאר תגובה