מהי חשיבות עיצוב אתר תדמית?

אתרי תדמית הופכים להיות אחד הכלים השימושיים ביותר לפרסום וחשיפת העסק עבור בעליו, בין אם מדובר בחברה גדולה או באתר של אדם פרטי המציע שירות מסוים. עיצוב אתר התדמית עוזר ליצור תדמית חיובית בעיני הגולש ומדרבנת אותו לרכוש את המוצר או השירות הספציפי. הגולש שואב מעיצוב אתר התדמית את דעתו על העסק, אמינותו, איכותו ומקצועיותו. עם זאת יש לזכור שעיצוב אדם תדמית הוא לא דבר של מה בכך – לכל עסק יתאים עיצוב שונה ויש להשתמש בטכניקות שונות של עיצובים שיווקים בהתחשב בשיקולי בעל העסק והמעצב ששכר. עיצוב אתר תדמית מצריך חשיבה יצירתית יותר משל סתם אתר – משום שמדובר במיתוג האתר ויצירת רושם ראשוני שעוזר להשיג לקוחות ולשמרם.

מעוניין בעיצוב חדשני? פנה אלינו לקבלת הצעה עוד היום!

דגשים בעיצוב אתר תדמית

בימינו לא מספיק להשתמש באנימציית פלאש כדי ללכוד תשומת לב מהגולשים כבעבר – לא רק שעיצוב בפלאש כבר אינו חדיש, מנועי החיפוש גם לא מבחינים בתוכן ששולב באנימציות הפלאש ולכן הדבר מפחית את הסיכויים להופיע בתוצאות החיפוש העליונות. לכן, יש לנקוט בגישה עיצובית חכמה יותר ולנצל את כל המשאבים האפשריים. כמו כן, יש לזכור שאמנם אנחנו מייעדים את האתר לקהל ספציפי אך עלינו להיות נגישים גם ללקוחות "מפתיעים" שעשויים להתעניין בשירות אותו אנחנו מציעים ואף חברות גדולות. משום כך מומלץ לא להשתמש דווקא בשפה הגרפית שאופיינית לאותו תחום. יש לזכור שמותגים מטפחים ציפיות – ולכן אם עלינו ליצור ציפיות גבוהות אצל הלקוחות הפוטנציאליים, עלינו למתג את עצמנו היטב. בשל הקטגוריזציה המאפיינת בני אדם, ברגע שנמותג באופן מיטבי, הלקוח יצרף לנו באופן בלתי מודע מאפיינים חיוביים נוספים.

טיפים בעיצוב אתר תדמית

ראשית כל יש לחשוב על צבעי האתר. בחירת הצבע או הצבעים השולטים בעיצוב אתר התדמית חיונית מאוד למיתוג, משום שצבעים עשויים לעורר תחושות מסוימות באופן לא מודע, כך שיש שילובי צבעים שעשויים אף לעורר הרתעה. יש לחשוב איזה צבע ישדר את אופי העסק והאווירה אותה מעוניינים להשרות באתר. כמו כן, יש לשמור על עקביות – במהלך עיצוב אתר התדמית יש להשתמש באותם פונטים, צבעים, גדלים, כותרות ואלמנטים עיצוביים שונים כדי ליצור תחושה של אחידות. שמירה על אחידות יוצרת תדמית מקצועית ואסתטית, אך גם פה יש להסתייג – צריך מדי פעם לשלב אלמנטים ויזואליים מיוחדים כדי לשבור את המונוטוניות. מלבד זאת, אחד מהאלמנטים החשובים בעיצוב אתר תדמית הוא הלוגו. הלוגו מופיע בכל עמוד באתר ומתקשר ישירות לעסק, ועליו לייצג את העסק בצורה המיטבית. בסופו של דבר יש לבחון האם עיצבנו את אתר התדמית באופן ייחודי. למרות שכמובן חשוב מאוד להקפיד על עיצוב אתר תדמית סטנדרטי כדי לא לבלבל את הגולש, חשוב לרענן את אתרינו עם אלמנטים מיוחדים לנו בלבד – דבר שייאלץ שימוש במרבית היצירתיות שלנו.

השאר תגובה