{loadposition titleword}

קידום אתרים אורגני פירושו קידום באמצעות תכני האתר שלך, וזה לעומת קידום אתרים שהוא ממומן באמצעות פרסום. קידום אתרים אורגני ידוע בראשי התיבות SEO שפירושן Searching Engine Optimization.

קידום אורגני של אתר מצריך עבודה, והעבודה הזאת היא הזנה של תוכן וקישורים לאתר. עבודה זאת מטרתה להעלות את האתר שלך אל ראש תוצאות החיפוש. מהן הפעולות הנכונות כדי להשיג מטרה זאת?

קידום אורגני נכון מצריך בדיקה של האתר שלך, של מבנהו ושל מערכת הניהול שלו. מערכת הניהול צריכה להתאים למנועי החיפוש. הדבר הבא הוא הקישורים מאתרים אחרים.

הקידום והתוכן

כל סוג של תוכן מקדם את האתר שלך, אבל יש חשיבות מיוחדת לתוכן המילולי ולביטויי החיפוש המצויים בו. מאחר שחברת גוגל איננה מפרסמת את המדדים שלה לדירוג אתרים ולהעלאתו של אתר כזה או אחרים לראש תוצאות החיפוש, הרי בחירת הביטויים וכמותם בטקסט וכן כמות הטקסט – זה נתון להערכתו של מקדם האתרים. הערכתו של מקדם אתרים אחד תהיה שונה במקצת מהערכתו של מקדם אתרים אחר. בשנים האחרונות השתנו המדדים של גוגל לקידום, ולקוחות שמקדמי האתרים שלהם העריכו נכונה את אופן סריקתו של מנוע החיפוש זכו לעדנה.

הזנת התוכן איננה חד פעמית. את התוכן באתר וכן את התוכן בקישורים יש לעדכן ולרענן מעת לעת. אם התוכן באתר הוא מעניין או משכנע, הגולשים שהגיעו לאתר גם יישארו בו, יקראו ויצרו קשר אתך.

קידום אתרים אורגני וניתוחו

קידום אתרים אורגני דורש גם בדיקה של תנועת הגולשים באתר שלך וניתוח התוצאות האלה כדי לקדם את הקידום. יש להבחין בין קידום אתרים אורגני מקצועי ובין ניתוח המצב שבו האתר שלך נמצא מבחינת גוגל. הניתוח הוא עבודה אנליטית, שכדי לעשות אותה דרושים לא מעט כישורים וידע מתמטיים.

קידום אתרים אורגני מקצועי בעזרת מי שי לו כלי הקידום והניתוח גם יחד מביאה לתוצאות נאות לאורך זמן. הן מתבטאות בתנועת גולשים באתר שלך. קידום אתרים ממומן מביא לתוצאות מיידיות, אבל כדי להגיע למקום טוב בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני דרושה מעט סבלנות.

לפרטים נוספים או לקבלת הצעת מחיר לקידום אתרים אורגני לחץ כאן

השאר תגובה