מה הוא דף נחיתה בפייסבוק?

דף נחיתה בפייסבוק הוא בעצם התוכן הראשוני אשר מוצג לגולש כאשר הוא מגיע אל עמוד הנחיתה של עסק בפייסבוק. דף נחיתה איכותי יכול להוביל את המשתמש ישירות ליצירת קשר עם העסק מצד הלקוח, ומאידך עמוד הנחיתה יכול גם ליצור רושם בלתי מקצוע וכתוצאה מכך להוביל לפסילת בית העסק מצד הלקוח.

רוצה דף נחיתה חדשני שיקדם את העסק שלך? צור קשר עוד היום

מה החשיבות של דף נחיתה בפייסבוק?

דפי נחיתה הם כלי שיווקי באינטרנט ללא כל צל של ספק. דפי הנחיתה נועדו להציג שירות מסוים של בית עסק ולאפשר יצירת קשר עם אותו בית עסק. את דף הנחיתה ניתן לעצב לפי המיתוג של העסק ובכך לשלוח את המסר העסקי הרלוונטי בצורה הטובה ביותר. בתוך עמוד נחיתה בפייסבוק ניתן לשלב אלמנטים גראפיים עשירים כגון תמונות, סרטוני וידאו, ועוד. דף נחיתה במסגרת פייסבוק גם זוכה לקידום איכותי יותר, אל עמוד פייסבוק ניתן להגיע אליו דרך פרופיל של משתמשים בפייסבוק, וגם דרך חיפושים ממוקדים בתוך הפייסבוק בעצמו. דף נחיתה מאפשר יצירת פרטים זריזה ומהירה דרך טופס מהיר עם הבעלים, כאשר נדרשות מן המשתמש מינימום פעולות בכדי לבקש מבעל העסק לחזור אליו ולהציע לו את שירותיו.

שיווק בפייסבוק

כיום הגולש הממוצע באינטרנט מבלה חלק בלתי מבוטל משגרת הגלישה שלו בפייסבוק. הפייסבוק הוא כלי נהדר להגעה אל לקוחות חדשים, בפייסבוק ניתן להוביל אוהדים אל דף העסק באמצעות תוכן מעניין ורלוונטי, ולא רק באמצעות תשלום על מודעות ממומנות. גוגל כבר לא הגוף היחיד שמכתיב: האינטרנט היום מורכב משני גופים עיקריים וחזקים המכתיבים את הטון : גוגל ופייסבוק. לכל אחד היתרונות שלו, מי שמכיר את היתרונות ידע לטפס ולעלות מעל המתחרים.

השאר תגובה