גוגל הפך לשליט האינטרנט. כיום, כשמתעוררת שאלה או צורך כלשהו, 95% מהגולשים יפנו למנוע החיפוש הפופולארי הזה כדי למצוא את מבוקשם. מרביתם ייכנסו לתוצאות הראשונות שיופיעו בלבד, ולא ימשיכו לעמוד התוצאות השני והלאה. כבעלי עסק, המשמעות היא שאם אתרינו יופיע בין התוצאות הראשונות בגוגלנזכה לחשיפה המקסימלית בפני החתך הרחב ביותר של האוכלוסייה. ככל שנמוקם גבוה יותר, כך יותר גולשים ייכנסו אלינו והרווחים יעלו בהתאם. אך כיצד ניתן לשפר את המיקום שלנו בתוצאות החיפוש? התשובה היא אחת – קידום אתרים בגוגל. כיום, מרבית החברות לבניית אתרים מציעות שירותי קידום אתרים בגוגל לצד בניית האתר, משום שגם אם ההשקעה באתר תהיה גבוהה במיוחד, ללא גולשיםהאתר אינו שווה דבר וכל ההשקעה יורדת לטמיון. אמנם ברגע הראשון הדבר יישמע לכם כהוצאה נוספת שאינכם יכולים להרשות לעצמכם ותעדיפו לקדם את אתרכם באופן עצמאי, אך עליכם לזכור שמדובר בתהליך מורכב שדורש הבנה, ניסיון וזמן רב. אי אפשר "לעבוד" על גוגל ולהתברג ברגע לתוצאות החיפוש הראשונות, כך שאל תתפתו להצעות של חובבנים שיציעו לכם קידום מהיר בזול. לעיתים, קידום חובבני עלול אפילו לפגוע לצמיתות בדירוגו של האתר וכך לסכל לתמיד את העלאת מיקומו בתוצאות החיפוש של גוגל. תהליך קידום אתרים בגוגל נחשב ל"קידום אורגני", והוא נעשה תוך כדי פיצוח האלגוריתם שבו משתמש מנוע החיפוש. זהו תהליך ארוך ותמידי, שידרוש מעקב שוטף, עדכונים בתדירות גבוהה ושינויי תכנים באופן קבוע. רגע אחד של הזנחה עלול לפגום בכל ההשקעהכך שכדאי להפקיד את ההליך בידיו של איש מקצוע מיומן, ולא לסמוך שיהיה לכם די זמן – במיוחד כבעלי עסק הטרודים בעשרות נושאים מדי יום. בביזנס דיזיין אנו מציעים שירותי קידום אתרים בגוגל, תוך שימוש בשיטות עבודה שהוכיחו עצמן בשטח.

מה משפיע על קידום האתר?

בשל הצורך הברור בקידום אתרים בגוגל, רוב האתרים מתוכננים מראש באופן שיקל על התהליך. גם אנחנו בונים את האתר באופן שיקל על מנוע החיפוש לדרג אותו ובכך להאיץ את תהליך הקידום.

תוכן התכנים הוא הבסיס לקידום אתרים בגוגל. גוגל נותן עדיפות לאתרים שבהם יש תוכן איכותי וממוקד בתחום שלהם, מעודכן בתדירות גבוהה ובכמות מרשימה. היזהרושימוש בתוכן לא מקורי שישוכפל מאתרים אחרים עלול להוביל לכך שתסומנו לרעה אצל גוגל ודירוג אתרכם לא יעלה.

מבנה למנועי החיפוש מעין "שליחים", שמשוטטים באתר, קוראים אותו ומנווטים בו וזאת כדי לאנדקס את כל הדפים שבו. בשל כך, חשוב לוודא כי הקוד שעליו מבוסס האתר ומערכת ניהול התכנים שבו יהיו ידידותיים לשליחים אלו – למשל, לא יכללו תכני פלאש, אותם גוגל לא יכול לזהות.


גודל מלבד העובדה שעל התכנים להיות מקוריים ואיכותיים, הגודל במקרה זה כן קובע. ככל שהאתר יכלול יותר תכנים, כך דירוגו בגוגל יעלה. כיצד ניתן להעלות את כמות התכנים באתר? עליכם ליצור מאגר מאמרים בתחום שלכם, שיעסקו בכל מילות המפתח הרלוונטיותלדוגמא, באתר של יקב, יהיו מאמרים על כל סוגי היינות, על אופן הכנת היין, היסטוריית היקב, מוצרים נלווים, מחקרים מעניינים וכן הלאה.

קישורים בקידום אתרים בגוגל לקישורים שמדרגים את האתר חשיבות גבוהה במיוחד. ניתן לחלק אותם לשלושה סוגים: קישורים נכנסים, קישורים פנימיים וקישורים יוצאים.

אחסון חשוב שהאתר יהיה מאוחסן במקום זמין, על שרת איכותי ואמין. גם לסוג הדומיין השפעה על קידום אתרים בגוגלאם מדובר בדומיין ראשי או בדומיין משנה.

כפי שניתן לראות, כשאלו מהווים רק חלק מהדברים שמשפיעים על קידום אתרים בגוגלמדובר בתורה שלמה שדורשת הבנה ומומחיות. חשוב לשכור את שירותיו של איש מקצוע שנחל הצלחות רבות והתעסק באתרים בעלי תחום דומה לשלכם, כדי להבטיח את הצלחת תהליך הקידום.

השאר תגובה