קידום ממומן – למה בעצם?

ידוע שלא די בבניית אתר מושקע. כדי שנוכל לענות על המטרות שהצבנו לעצמנו עם הקמת האתר, עלינו להביא למספר כניסות גבוה כמה שיותר. לנוכח העובדה שכיום מרבית הגולשים מגיעים לאתרים דרך מנוע החיפוש גוגלעלינו לגרום לכך שנופיע בדפי התוצאות שלו במקומות הבולטים ביותר. אחת הדרכים לכך היא קידום אורגני, שמעלה את האתר במעלה עמודי התוצאותאך זהו תהליך שלוקח זמן רב והשקעה רבה, ולעיתים אינו מעניק יתרון מספק מעל המתחרים בענף. כשרוצים למנף את התוצאות העסקיות שלנו ולהגדיל את הרווחים באופן מיידי, הדרך הטובה ביותר לכך היא קידום אתרים ממומן בגוגל. אמנם ניתן לנהל קמפיינים של קידום אתרים ממומן במנועי חיפוש נוספים, אך כש-95% מהמשתמשים ברשת בוחרים בגוגל כמנוע החיפוש העיקרי שלהם – אין ספק שמדובר בחשיפה המרבית.

מהו קידום אתרים ממומן בגוגל?

כשמדברים על קידום אתרים ממומן, הכוונה היא קידומו למקומות בולטים בעמודי התוצאות של גוגלבמעלה התוצאות, בצד העמוד או משולבות בין הלינקיםבאמצעות תשלום. בניהול קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל יש לך שליטה מלאה – אתה בוחר עבור אילו מילות חיפוש אתרך יופיע, ואתה משלם רק עבור הקלקה. כלומר, במידה ובחרת להופיע עבור מילת חיפוש מסוימת, גם אם הגולש יקליד מילה זו בשורת החיפוש ואתרך יופיע בין התוצאות אך הוא לא יבחר להיכנס אליולא תשלם אגורה מיותרת. הדבר הופך את הקידום הממומן למשתלם ביותר, ומבטיחה את התמורה המקסימלית עבור ההשקעה הכספית.

איך מנהלים קמפיין קידום ממומן?

ברגע ראשון הדבר נראה פשוט – נפתח קמפיין קידום אתרים ממומן במשתמש שלנו בגוגל, נבחר מילות חיפוש שקשורות לאתר שלנו וזהו – הכל יפעל כשורה. נכון, אבל לא מדויק: ישנן מילות חיפוש שפופולאריות בקרב בעלי אתרים, ובהתאם התשלום עבור הקלקה בהקשר אליהן עולה. לא רק מסיבה זו חשוב לברור את מילות המפתח בקפידה, אלא גם צריך לחשוב אילו חיפושים יובילו אכן לרכישת המוצר ולא סתם לאדם שמתעניין באופן כללי בתחום ויקליק על אתרכם. מלבד זאת עולות שאלות רבות נוספות: באיזו תדירות תרצו שיופיעו המודעות? באילו שעות ביום? מה לרשום במודעה שיוביל את הלקוחות הפוטנציאליים בלבד? להיכן כל מודעה צריכה להוביל – לעמוד הבית או לדף נחיתה ספציפי? אלו, וסוגיות כבדות משקל נוספות, יכריעו האם קמפיין הקידום ייכשל או יצליח – כשכישלון משמעותו הפסד כספי. אמנם גוגל מספק מדריכים שונים וכלי ניתוח, אך גם כדי לנצל את המידע הזה דרושה לא פעם הבנה מעמיקה בתחום ויכולת הסקת מסקנות לייעול הקמפיין. לשם כך, כדאי לשכור את שירותיו של מומחה בקידום אתרים ממומן, שהוא בעל ידע, הבנה עסקית, ניסיון ורשימת הצלחות בתחום. בביזנס דיזיין אנחנו מציעים לצד בניית האתר גם לנהל עבורכם את הקמפיין בגוגל ולהשתמש בשיטות עבודה שהוכיחו עצמן. לאחר שנאפיין יחד את האתר ואת קהל היעד שאתם מייעדים לו, נוכל לנסח תכנית עבודה שתפרסם את האתר שלכם בתקציב מינימלי ותשיג רווחים מקסימליים, תוך לכידת תשומת הלב של הלקוחות הרלוונטיים בלבד וקידום מטרות העסק.

השאר תגובה