כיום, בימים בהם האינטרנט חולש על כל תחוםלאחר שמקימים עסק, הקמת אתר אינטרנט עבורו הינו צעד טבעי. מרבית הצרכנים עושים שימוש יום יומי ברשת, וכשמתעורר להם הצורך למוצר או שירות כלשהוהם לרוב יפנו למנועי החיפוש, בעיקר גוגל, וימצאו דרכם את מבוקשם. כך, בעצם, ויתור על אתר אינטרנט הוא ויתור על לקוחות פוטנציאליים רבים. במידה והעסק שלכם ממוקם במרכז הארץ תוכלו לשכור את שירותינוביזנס דיזיין, חברה לבניית אתרים ביהוד. ניתן לפנות אלינו עוד היום לקבלת יעוץ חינם, ובמידה ותבחרו בנו תזכו ליתרון משמעותי –  נעניק לכם את כל השירותים שאליהם תזדקקו בתהליך – החל משירותי בניית אתרים ביהוד, עיצובם, אחסונם על גבי השרת ואף קידומםקידום אורגני במנועי החיפוש וניהול קמפיין קידום ממומן בגוגל. גם אם אינכם גרים באזור המרכז, בחירה בחברת בניית אתרים ביהוד אינה צריכה להוות מכשול כלל – כיום, באמצעות הטכנולוגיה, מלבד פגישה ראשונית שגם אותה ניתן לערוך בזכות מצלמות הוידאו, נוכל להקים לכם אתר שלם תוך כדי תיאום מלא איתכם בכל שלב, כדי שהתוצאה הסופית תענה באופן המושלם לרצונכם. גם במידה ותצטרכו סיוע או תיתקלו בבעיה, נהיה זמינים מיד למענה טלפוני או וירטואלי. חשוב לזכוראמנם נדמה לכם כי גם אם העסק שלכם ממוקם באחת מערי המרכז, הוא נגיש לכל ולכן קיומה של חנות מספיקלא תוכלו לוותר על אתר תדמית לעסק שלכם. בניית אתרים ביהוד, בפתח תקווה, בהרצליה, ברמת גן וגם בתל אביב שלעיתים נדמה כי היא לב לבו של העולםתגדיל את הרווחים שלכם באופן משמעותי: לקוחות רבים מכל מקום בארץ – ואף ברחבי העולם אם תהיו מעוניינים בכך – יוכלו להיחשף לעסק שלכם באמצעות האינטרנט, הרי אתר אינטרנט נגיש מכל מקום ובכל שעה ביום. כיום, אתר לעסק הוא אחד הנכסים השיווקים היעילים ביותר, תמורת להשקעה כספית לא גבוהה כלל ביחס לפרסומות בטלוויזיה, חלוקת עלונים מודפסים או מודעות בעיתונים.

טיפים בטרם בניית אתר

– חשבו:  מהן מטרות האתר? גם בבניית אתרים ביהוד כמו בכל מקום ופרויקט אחר – סוף מעשה במחשבה תחילה. לאחר שקובעים מהם הסיבות שבגינן אנחנו מעוניינים לבנות אתר, נעזור לכם לאפיין את קהל היעד וכך נוכל לתכנן את האתר באופן שיענה על המטרות – המסרים שיועברו, התכנים שיכלול, תוספים מסוימים כמו אפשרות לטופסי צור קשר, מערכת כניסה לחברים, הרשמה לקבלת ניוזלטרים או חנות מקוונת.

– שילוב מערכת נוחה לניהול האתר: בסופו של דבר, עליכם להיות מסוגלים לנהל את האתר בעצמכם ולא להיות תלויים בחברה לבניית אתרים ביהוד שבה בחרתם. לשם כך, דרוש ממשק ניהול ועריכה נוח. באתרים שאנו בונים אנחנו משתמשים במערכות הוורדפרס והג'ומלה – מערכות לניהול תוכן תחת בסיס הוצאת קוד פתוח, שנחשבות ידידותיות למשתמש ונלמדות במהרה, וכן נצרף לכם הסברים מפורטים לכל שלב בניהול האתר. ניהול הדפים במערכות אלה מזכיר מאוד שימוש בתוכנת ה-word, ואינן דורשות כל ידע בתכנות. יש להן יתרון מרכזי נוסף – מנועי חיפוש מעניקים דירוג גבוה יותר לאתרים המבוססים על מערכות אלו.

– תכנון עיצוב האתר: ברשת פזורים עשרות, מאות ולעיתים אלפי אתרים כמעט זהים. עיצוב עוזר לנו להתבלט מעל המתחרים, למשוך את תשומת לב הגולש כדי להשאירו באתר וליצור רושם ראשוני של מקצועיות ואיכות. חשוב לשמור על מקוריות, אך מנגד לא להגזים בחדשנות יתר – מבנה האתר צריך להיות מוכר לגולש, כדי שהוא יידע להתמצא בו בקלות. בוני אתרים מנוסים יידעו לשלב בין שני צרכים אלו, ותוכלו להתרשם מיכולותיהם בתיק העבודות המצורף. חשוב לוודא כי החברה לבניית אתרים שבה בחרתם תדע לקלוע לטעמכם ולהתאים את עיצוביה לתחום העסק שלכם.

חברה לבניית אתרים, בניית אתר לעסק, בניית אתרים במרכז, בניית אתרים ביהוד, בניית אתרים בארץ, אתר תדמית, פיתוח אתרים, פרסום עסקים, בניית אתרים לעסקים קטנים, עיצוב אתר מקצועי, הקמת אתרים

השאר תגובה