טווחי מחיר בניית אתר

כיום מחיר בניית אתר יכול לנוע בהיקף רחב. כאשר נכנסים לשוק אשר טווח המחירים בו נע מאפס ועד לעשרות אלפי שקלים כיצד יודעים במי לבחור?. האינטרנט של היום מציע שלל רחב של אפשרויות ומחיר בניית אתר הוא פקטור שיש לשקול פחות אל מול הרווחים ושלל ההזדמנויות אשר טמונות היום באינטרנט ומחכות שיקטפו אותן. אין כל צל של ספק שכל משתמש בעל מעט הבנה וגישה אל מחשב יכול כיום לגבש כמה מרכיבים יחדיו, לנסות להוריד עלויות ולבנות לעצמו אתר אינטרנט, או לחלופין להיעזר בחבר ש"מבין במחשבים" בכדי לבנות לעצמו אתר אינטרנט.

איפה כדאי באמת להשקיע

חישבו על זה, כיצד תרצו להציג את עצמכם בפני לקוחות פונטנציאליים אשר מעולם לא פגשתם? האם תרצו להראות מתוחכמים וכמי שמשתלם לעשות איתו עסקים, או שמא מספיק לכם להיות אחד מיני רבים, או שבמקרה היותר גרוע אפילו תציגו את עצמכם רע מבלי משים, מפני שלא הייתם מודעים לכך שאתר האינטרנט שלכם אינו תומך בדפדפן כזה או אחר. בגדול: ההשקעה במחיר בניית אתר צריכה לבוא בסדר החשיבות הבא: קידום, קוד, עיצוב. בראש ובראשונה החשיבות העליונה היא קידום – אתר אשר לא רואים אותו אינו שווה דבר. לאחר מיכן נכנס עניין הקוד – בניה מקצועית של קוד מובילה לזמני טעינה קצרים, לקידום טוב יותר של אתר אינטרנט ולגלישה יותר נעימה עבור המשתמשים. באחרונה נכנס נושא העיצוב – באם האתר עולה בצורה תקינה והוא נעים לעין – מרבית הגולשים כבר יסלחו על נושא העיצוב. אין זה מומלץ לחסוך על עיצוב אך אם כבר לחסוך – כאן המקום.

ממה מושפע המחיר וכיצד הוא משפיע על המוצר

מחיר בניית אתר מושפע רבות מהגורם אשר בוחרים לעבוד מולו – פרילאנסר בעל הוצאות תפעול נמוכות, לעומת סטודיו קטן אשר מעסיק מספר מצומצם של עובדים, ועד לחברה הכי גדולה לבניית אתרים אשר מעסיקה צוות גדול של מתכנתים, שוכרת משרד במרכז תל אביב ומוציאה הון כל חודש על קידום. גם כאן ניתן לשבור את הסטיגמות – לא תמיד הכי יקר הכי טוב. סטודיו לבניית אתרים לרוב לא משקיע למעלה מיום-יומיים על עיצוב האתר, עוד יום יומיים על הבנייה שלו ומקסימום יום על תיקונים. כל זמן נוסף אשר חברה גדולה או סטודיו משקיע על אתר אינטרנט תדמיתי "קטן" נתפס מבחינתו כהפסד. לעיתים דווקא בעבודה מול פרילאנסר – הפרילאנסר יעדיף להשקיע מעבר מתוקף העובדה שהוא מעוניין לבנות קשרים אישיים טובים ומתוך כך שהוצאות התפעול שלו הן נמוכות ולכן משתלם מבחינתו להשקיע יותר. לסיכום, אין לחסוך על מחיר בניית אתר, בניית אתר אינטרנט ללא ניסיון בכתיבת קוד באינטרנט וכן הבנה בקידום אתרים יובילו כל פרט להפסדים אשר עולים על כל מחיר בניית אתר. כמו בכל תחום, יש להישען על איש מקצוע בכדי להגיע אל תוצאות טובות. הפקידו את עצמכם בידיים טובות.

צרו עימנו קשר לפרטים נוספים או לעצה מקצועית מחיר בניית אתר

השאר תגובה