למה מפתה לבחור במערכת בניית אתרים בחינם?

כאשר רוצים לפתוח אתר אינטרנט, לרוב ניגשים לחברה מקצועית לבניית אתרים, שמתמחרת את הבנייה בכמה אלפי שקלים בהתאם לדרישות. גם אחסון האתר בחוות שרתים דורש השקעה כספית קטנה, ולבעלי עסקים, במיוחד עסקים קטנים וחדשים, כל בזבוז שקל מיותר עלול לפגוע בהצלחה. משום כך, ישנם לא מעטים שבוחרים באתר שמציע בניית אתרים בחינם באמצעות מערכת בניית אתרים, המציעה מגוון כלים לבנייתו של האתר ועיצובו וכן מאחסנת את האתר ומעניקה לכם כתובת דומיין.

מעדיף בניית אתרים מקצועית? פנה אלינו לייעוץ חינם!

אז למה בעצם לא כדאי לבחור בבניית אתר בחינם?

פרסומות כמעט בכל אתר שייבנה במערכת בניית אתרים ישולבו פרסומות רבות של מפעילי המערכת, כדי שאלו יוכלו לממן את ההוצאות שלהם. מדובר בפרסומות שאף יכולות לתת במה למתחרים שלכםולפגוע באופן משמעותי בתדמיתכם, ויגרמו לכם להיראות לא רציניים. מלבד זאת, הגולש עשוי לשאול את עצמו אם אותו בעל עסק שאינו מסוגל לממן את אתרו בתשלום וזקוק לפרסומות, יכול להיות שלא יוכל לספק לו את השירות הטוב ביותר או המוצר המתקדם ביותר. פרסומות שאין לך שליטה עליהן עשויות להבריח גולשים.

הגבלה בנפח האחסון והתעבורה ושדרוגים– ברגע ששירות מוצע בחינם, כמובן שלא תקבל את הדבר הטוב ביותר – וכך תקבל מערכת בניית אתרים שמספקת חבילה בסיסית ומוגבלת שלרוב לא תספק את צרכיך וכל רצון להרחיב את האתר יעלה לכם בכסף. בנוסף, הפונקציות לבניית האתר ועיצובו יהיו מוגבלות ביותר.

דומיין לא מקצועי– הדומיין אינו שלך – הוא כולל את שם החברה לבניית אתרים בחינם שבחרתם, כשאתה עצמך מופיע רק כתת תיקיה המהווה חלק מהאתר. לדוגמא: www.manager.co.il/abc/yourname. הדבר נראה לא ממותג, לא רציני ולא מקצועי בעיני הלקוחות.

טעינה איטית ועומס על השרת– מנועי החיפוש מעניקים דירוגים גבוהים יותר, המקדמים אתכם במעלה תוצאות החיפוש, גם לפי ידידותיות האתר למשתמש – כך שבמידה והאתר יעבוד לאט וייטען בקצב איטי ומייגע, לא רק שתבריחו את הלקוחות הפוטנציאליים – אלא גם תפגעו בקידום אתרכם בגוגל. בשעות העומס, יש סיכוי שכלל גולשים לא יהיו מסוגלים לבקר באתרכם.

אחריות– אין תעודת ביטוח לאתר: אף אחד לא יוכל להבטיח לכם שהאתר יישאר באוויר בעוד מספר חודשים. לחברת בניית האתרים אין מחויבות לספק לך שירות לנצח – הוא יוכל בכל שלב לסגור את החברה שלו ויחד איתה את כל האתרים תחתיה – וכך אתרך ייעלם, כולל כל החומר שבו, הקבצים והתמונות.

מעבר לאתר מקצועי– הבנת שמערכת בניית האתרים שהשתמשת בה לא מספיקה לצרכיך וברצונך להגדיל את האתר ולשדרגו? אחרי שהתחלת לבנות אתר באמצעות מערכת בניית אתרים בחינם, יהיה לך קשה מאוד להעביר את התכנים לאתר בתשלום – ויעלה בהרבה מעבר לעלות שנחסכה כשבחרת בבניית אתרים חינם. מלבד זאת – אתר חדש שבו יוזנו תכנים זהים לאתר הישן שלך, יזוהה כתוכן מועתק ולא חוקי במנועי החיפוש – דבר שיוביל לחסימתו של האתר. בנוסף, תיאלץ לקדם את האתר מהתחלה – כך שבעצם, תיאלץ להתחיל מאפס.


לאור כל סיבות אלו, כלל אין ספק – עדיף לא להתפתות ולחסוך כסף במקום שבו תוכלו רק להפסיד. בחרו עוד היום בחברה הבונה אתרים באופן מקצועי – וההשקעה הכספית תחזור אליכם ובגדול.

השאר תגובה