באנרים – מהם?

אמנם ברגע הראשון שחושבים על באנר, נזכרים במודעה קופצת, מסחררת, מעצבנת ומציקהאך חשוב לזכור כי לבאנרים כוח אדיר, והם מהווים אחד מאמצעי הפרסום והשיווק החזקים ביותר שקיימים במדיה. באנר שיצליח למשוך את תשומת לב הגולש וייצור אצלו עניין, יוביל מיידית להקלקה עליואך רק במידה שהניסוח יהיה מוצלח ועיצוב הבאנר ייעשה באופן מיטבי ומסקרן. באנר הוא מעין כרזת פרסום לאתרינו, ולכן עליו לבלוט מעל עיצוב הדף שבו הוא מופיע.

למעוניין בבאנר יצוגי ומעוצב? פנה אלינו לקבלת הצעה עוד היום!

מהי מטרת עיצוב באנרים?

מטרת הבאנר היא להוביל לעמוד הנחיתה הספציפי שיצרנו באתר, המשווק מוצר או שירות מסוים. ניתן להשוות את הבאנר לעיצוב פרסומות בעיתונות הכתובה, המעלות פי כמה את רמת החשיפה של העסק. בעיצוב באנרים עלינו להעביר לגולש מסר שיווקי נדרש תוך זמן קצר, לכן הדבר אינו עניין של מה בכך. בשנים האחרונות שימוש בקמפיינים אינטרנטיים תפס תאוצה רבה לעומת פרסום בטלוויזיה או בעיתונות הכתובה, אך יש לפרסם את הבאנר במקומות רבים ככל היותר. עם זאת, לפרסום באנרים מחיר גבוה, ולכן עיצוב הבאנרים צריך להיעשות באופן מיטבי כדי שהבאנרים יהיה אידיאלים מבחינה שיווקיתחדים, מגרים, נוקבים ויניעו את הגולשים לפעולה מידית.

עיצוב באנריםדגשים

עיצוב באנרים באופן יצירתי, מסקרן ואטרקטיבי הוא הדרך הישירה לגרום להצלחת הקמפיין הפרסומי ולמציאת לקוחות פוטנציאליים. בעת עיצוב באנרים עלינו להגדיר מהי מטרת הבאנרבאנר שמטרתו היא למתג מוצר צריך להדגיש את אותו מוצר עצמו, לעומת עיצוב באנרים שאמור לגרום להקלקות ולכן יסתיר את השירות או המוצר המוצע אלא יסקרן את הגולש ויגרום לו לרצות להבין מה מסתתר מאחורי הבאנר. מלבד זאת, יש להגדיר את קהל היעד. עיצוב באנרים שמיועדים לקהל בני נוער יהיה שונה לחלוטין מאשר עיצוב באנרים לאנשי עסקים. בכל מקרה, התהליך של עיצוב באנרים יכלול שימוש באלמנטים עיצוביים שיגרו את הגולשים ויסקרנו אותם – כך שבדרך כלל בעיצוב באנרים נשתמש בצבעים בולטים, אפקטים גרפיים חדשניים, אנימציות מפתיעות ותוכן שמנוסח באופן קצר אך מסקרן.

השאר תגובה