מהי הדרך לבניית אתר?

אמנם כיום זה כלל לא בעיה לבנות אתר לבד – ישנם תוכנות רבות שמציעות בניית כל סוג של אתר, חלקן אף מוצעות בחינם ומלוות במדריכים שונים. הדבר נשמע קל במיוחד, משום שלא דרוש ידע קודם בתכנות וההשקעה הכספית נמוכה במיוחדאך הסיכון גדול: אתר שייבנה באופן לא נכון עלול לפספס את כל המטרה בבנייתו ולגרום להפסד של זמן וכסף. משום כך, בדרך כלל מומלץ להיעזר בחברת בניית אתרים שתממש את הפוטנציאל הטמון באתר. בביזנס דיזיין אנחנו מחשיבים את האתר החדש כנכס שיווקי לכל דבר, ומייעדים אותו להגדלת המכירות ומיתוגו של העסק. ראשית כל, לאחר הפנייה לחברת בניית אתרים, עליכם לברר יחד עם איש המקצוע מהו תחום הפעילות של העסק ומיהו קהל היעד שלכם. בנוסף, עליכם להגדיר מראש את סוג ומטרת האתר – האם הוא נועד להיות אתר תדמית בלבד? האם אתם מעוניינים לאפשר רכישה של מוצרים דרך האתר, כמעין חנות וירטואלית? כמובן שחשוב להתאים את המטרות לפי התקציב שנקבע מראש. בביזנס דיזיין נעניק לכם ייעוץ ראשוני חינם כדי לברר מהו האתר לו אתם זקוקים וכיצד ניתן להפוך אותו לכלי שיווק מקצועי.

פנו אלינו כבר עכשיו לפרטים נוספים!

בניית האתר עצמו

לאחר שהגדרנו מטרות ובנינו בעצם אפיון לאתר, כעת צריך להתאים את הקונספט העיצובי לאתר. כמובן שהעיצוב צריך להתאים ללקוחות הפוטנציאליים ולהשרות את האווירה הרצויה באתר. תכנון העיצוב יתבצע מולכם בתיאום מלא עם מעצבי ביזנס דיזיין, תוך מתן דגשים והסברים לבחירות שנעשו. השלב הבא הוא בניית האתר עצמו – התאמת העיצוב שהכנו למערכת ניהול תוכן שתעניק לכם שליטה מלאה באתר, 24 שעות ביממה. כמובן שגם נעניק לכם תמיכה טכנית לכל אורך הדרך ונייעץ לכם כיצד כדאי לכם למתג ולהציג את עצמכם באינטרנט, כדי להפוך לאטרקטיביים מול המתחרים הרבים ברשת.

איך בוחרים חברת בניית אתרים?

יש לא מעט חברות בניית אתרים ברחבי הרשת, במיוחד עם פיתוח התחום בשנים האחרונות – אך כיצד נדע איזו חברת בניית אתרים היא המתאימה לנו? קודם כל עלינו להבין מהן מטרותינו בבניית אתר ולמה אנחנו מייעדים אותנו. כדאי גם לבקר בתיקי העבודות של חברות בניית האתרים כדי לראות האם עיצובי החברה קולעים לטעמכם. לאחר הפנייה לאחת מחברות בניית אתרים, כדאי להגדיר מראש את השאלות שאנחנו מעוניינים לשאול את אנשי המקצוע ולהיוועץ בהם – מדובר באנשים בעלי ניסיון בתחום שיכולים לתת לכם גם דוגמאות מאתרים קודמים שעיצבו. כמובן שכימיה ביניכם לבין האיש שמולו תעבדו חשובה גם היא, וחיוני שתוכלו לסמוך עליו ולהבין את הסבריו. בביזנס דיזיין נעבוד מולכם ללא פשרות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, כדי ליצור את האתר המושלם עבורכם.

השאר תגובה