כתיבת תוכן לאתרים

התוכן המילולי באתר שלך הוא מי שאתה. אם הטקסט אינו ברור – המסרים שאתה רוצה להעביר לא ייתפסו בתודעת הקורא. אם יש לך שגיאות כתיב ותחביר – יש מי שיחשבו שאולי גם השירות שלך אינו מוקפד. אנו מאמינים כי כתיבת תוכן לאתרים צריכה להיעשות במקצועיות, כדי למתג אותך כמי שמספק מוצרים או שירותים משובחים. ביזנס דיזיין דואגת לך לתוכן איכותי ותקין, ההולם את העסק ההגון, הטוב והמקצועי.

כתיבת תוכן לאתרים של ביזנס דיזיין

מטרתנו בביזנס דיזיין היא ליצור תוכן שיווקי טוב. מהו תוכן טוב? תוכן שקולע למטרה. כאשר התוכן הוא רהוט, המסרים ברורים – הגולש יכול להעביר אותם הלאה לאדם אחר. כאשר תוכן האתר יוצר דיאלוג, הוא מניע את הגולש ליצור קשר אתך. תוכן שיווקי טוב גם יכול לעודד את הגולש לקנות את מוצריך או להזמין את שירותיך דרך האתר תוך כדי גלישה.

ההיבטים של כתיבת תוכן לאתרים

אנו יוצקים את התוכן השיווקי משני היבטים: האחד הוא הקופירייטינג היוצר את האימפקט, את השכנוע, את הרגש החיובי כלפי המוצר או השירות שלך. ההיבט האחר הוא תקינותו של הטקסט מבחינת הכתיב והתחביר. טקסט תקין מעיד על האיכות שלך – אתה המוכר את השירות או את המוצר. כאשר אנו כותבים עבורך, אנו אוספים את מרב המידע אודות העסק שלך. עתה אנו מבטאים את ייחודך ומבדלים אותך מן האחרים המספקים מוצרים או שירותים דומים. עם כתיבת תוכן לאתרים אנחנו פונים אל הגולש בגובה העיניים, מתייחסים אליו ומכבדים אותו.

הצד הצורני של כתיבת תוכן לאתרים

כדי שהמסרים יהיו בהירים ומובנים, אנו מקפידים על מבנה נכון של עמודי האתר, על חלוקת הטקסט לנושאים ועל כותרות הצדות את עין הגולש. כמו כן, אנו כותבים לפי כללי האקדמיה ללשון לכתיב מלא חסר ניקוד. כבר נוכחנו כי תוכן לאתרים ערוך שיווקית ולשונית משדר שירות מעולה מצד מי שעומד מאחוריו.

לקבלת הצעת מחיר לכתיבת תכנים לחץ כאןכתיבת תכנים לאתרים

השאר תגובה