אתרים הם בעצם אוספים שונים של דפי אינטרנט, שמקושרים ביניהם ולרוב כל אחד מהם עוסק בתחום ספציפי. ניתן לגשת לאתרים רק דרך רשת האינטרנט, ולרוב הם מאוחסנים בספקי שירות אירוח לאתרים. ברחבי הרשת ישנם מעל ל-80 מיליון אתרים, כך שבחיפוש מילת מפתח בגוגל תגיעו לאינספור תוצאות. הדפים באתרים ערוכים בקוד שמבוסס על ה-HTMLאו על ה-XHTML, או בקודים מתקדמים יותר כ-PHP, ASPו-XML, ובדרך כלל עיצוב האתר ודפיו ייעשה שימוש ב-CSS.

רוצים  לבנות אתר לעסק שלכם? פנו אלינו לייעוץ חינם!

אילו סוגי אתרים קיימים?

אתר דינאמי אתרים דינאמיים נבנו באופן שמאפשר שינוי נתונים בזמן אמת. לבעל אתר דינאמי יש כלי ניהול שבעזרתו הוא יכול במהירות לשנות את האתרשינוי טקסטים והוספתם, החלפת תמונות, הוספת או הורדת מוצרים ושינוי המחירונים. אתרים דינאמיים נועדו בעיקר לבעלי אתרים שחשוב להם לשמור על עדכונים בתדירות גבוהה במיוחד ולאתרים מסחריים.

אתר סטטי אתרים סטטים מורכבים לרוב מקבצי דפי HTMLשלא משתנים, ומוצגים לגולש באותו פורמט שבו הם מאוחסנים על גבי השרת. האינפורמציה קבועה וכוללת מלל, תמונות, אנימציות פלאש, ווידאו, תפריטים וניווט. ניתן לדמות אתר סטטי למעין חוברת פרסומית שמחלקים ללקוחות. אתר סטטי מיועד בעיקר לבנייה מהירה של אתר שעונה על צרכים פשוטים.

 

מהו אתר תדמיתי?

אתרים שנועדו לצרכי תדמית מתארים את פעילות העסק, ומפרסמים אותו בפני הלקוחות ברחבי הרשת. בימינו חשוב שכל חברה, גדולה או קטנה, עמותה, בעל מקצוע ובעצם כל גוף יבנו לעצמם אתר תדמית. אתרים אלו משמשים מעין חלון ראווה המושך לקוחות פוטנציאליים, ולרוב כוללים קטלוג מוצרים, ספר אורחים, טפסי קשר, גלריות תמונות ועוד. אתר תדמיתי מוצלח ייצור חווית גלישה מהנה אצל המבקריםכלומר כפי שלקוח נכנס לחנות ונהנה משירות אדיב, כך ייהנה מהגלישה באתר וחווית הקנייה שלו תמוקסם. הצרכנים יישארו רק אם יתקלו בתוכן איכותי ומעניין, ממשק נוח למשתמש ומהיר, ועיצוב מושך לעין.

השאר תגובה