שוק הסלולר גדל משנה לשנה וכל רגע יוצאים מכשירים מתקדמים יותר שמאפשרים שימושים רחבים ומגוונים. כבר כיום למעלה מ-50% מהגלישה נעשית באמצעות הסמארטפונים, מה שגם פתח צוהר לפיתוח אפליקציות שונות. תחום האפליקציות הסלולריות התפתח בהתאם, וכיום הפך לחלק בלתי נפרד מעולם השיווק. בביזנס דיזיין אנחנו עוסקים בין היתר בשיווק דרך הסלולר ומתמחים בהליכי בניית אפליקציה סלולרית לכל עסק.

כיצד מתבצעת בניית אפליקציה סלולרית?

אפליקציה סלולרית היא כלי חדשני ואיכותי שמאפשר פעולות מגוונות בסמארטפון באמצעות הורדה של אותה אפליקציה למכשיר. זהו כלי שיווקי יעיל מאוד מכיוון שהוא מעניק חשיפה עצומה לאתר או לעסק שהאפליקציה שייכת להם. כל חברה שרוצה לקדם את עצמה שוכרת שירותי בניית אפליקציה סלולרית לצד בניית אתר אינטרנט, משום שכיום אתר בלבד איננו מספק די חשיפה. מרבית הלקוחות הפוטנציאליים יחפשו גם אפליקציה של העסק. באמצעות בניית אפליקציה סלולרית ניתן להעביר ללקוחות פוטנציאליים כמות אדירה של אינפורמציה שיווקית בדרכים נעימות ומעניינות, כך שיעילותה גבוהה מאוד לצד מחיר יחסית נמוך. שלבי בניית אפליקציה סלולרית מתחלקים למציאת רעיון לאפליקציה, אפיון, ביצוע והשקה.

כדי להפוך את האפליקציה לכלי שיווקי יעיל שיקדם את העסק, יש לשקול היטב איזה סוג של אפליקציה נרצה  – אפליקציית מידע, אפליקציית קטלוג, אפליקציה פשוטה או מורכבת, ואף אפליקציה שהיא משחק סלולרי. חשוב להדגיש כי אין לזלזל בשלב האחרון של בניית אפליקציה סלולרית – הרי הוא שלב ההשקה. ללא השקה מוצלחת, אף אחד לא יידע על האפליקציה וכל ההשקעה תרד לטמיון. בנוסף, בניית אפליקציה סלולרית צריכה להיעשות בהתאם לפלטפורמות הפיתוח השונות: ישנן מגוון מערכות – Symbian, Iphone, Windows Mobile, Android, וללא התאמת האפליקציה לכולם או לפחות לרובם, אנחנו מפספסים נתח שוק אדיר.

השאר תגובה