לפני עשור, תחום המסחר המקוון נשמע לאנשי עסקים רבים כדבר עתידי שיתפתח עוד זמן רב, אבל כבר כיום רובם הבינו כי בניית אתרים מסחריים היא דבר בלתי נמנע בימים אלו, שבהם האינטרנט שולח ידו בכל. תחילה חלק חשבו כי בניית אתרים מסחריים לא תגדיל את הרווחים משום שהלקוחות צריכים להרגיש ולראות במו עיניהם את המוצרים ויפחדו לתת את פרטי כרטיס האשראי שלהם ברשתאך חששות אלו התבדו וכיום התחום לא מפסיק לגדול. האתרים המסחריים הפכו ליעילים במיוחד והגדילו את הרווחים של עסקים רבים באופן ניכר, ומדי יום אינספור לקוחות רוכשים מוצרים דרך הרשת. בזכות בניית אתרים מסחריים על גבי ממשקי ניהול חכמים ומתקדמים, ניהול אתרים אלו הפך קל כך שהמנהלים יכולים לשמור על אתר מעודכן, לצד חזות מרשימה במיוחד. אתרי מסחר אלו הם בעצם אתרי תדמית שנוספה להם האופציה לביצוע עסקאות דרך האתר, באמצעות אפיק מכירה שנוסף להם.

 

יתרונותיהם של האתרים המסחריים

–        נגישותבניית אתרים מסחריים הופכת את בעלי העסקים לזמינים ללקוחותיהם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומכל מקום. הלקוח אינו צריך להתעסק בכלל במציאת החנות, בנסיעה אליה ובמציאת חניה – הוא יכול לקנות מוצרים מהבית, מהמשרד או מכל מקום שרק ירצה, בשעה שנוח לו. הדבר הופך את הקנייה להרגל נוח וזמין, ומעלה את מספר העסקאות שמתבצעות בעסק.

–        חיסכון כספילעומת חנות, אין צורך לשלם דמי שכירות, להעסיק עובדים ולשלם להם משכורות. אתם לא צריכים להתעסק בגיוס כוח אדם ולהסתמך על כישורי המכירות של העובדיםהתוכן שבאתר, שיש לכם שליטה מלאה עליו, הוא זה שייתן את כל המידע שהלקוח יחפש.

–        אין הגבלת מקוםאינכם צריכים לשכור גם מחסן ולדאוג היכן תאחסנו ותציגו את כל הסחורה שלכםבאתר תוכלו להציג כמה מוצרים שתרצו.

בביזנס דיזיין אנחנו בעלי ניסיון רב בתחום בניית אתרים מסחריים תוך מענק ייעוץ מלא בתהליך. האתרים המסחריים שאנחנו מקימים מבוססים על ממשקי ניהול מתקדמים במיוחד, שלא רק שתוכלו לנהל את האתרים שלכם ללא כל ידע קודם בתכנות או במחשבים, גם תזכו לאבטחה מלאה של כל הפרטים של לקוחותיכם. ממשקים מתקדמים אלו מאפשרים גם טעינה מהירה של דפי האתר וקידום האתר ביעילות במנועי החיפוש השונים, כך שתזכו לנקודת פתיחה טובה במיוחד למול המתחרים ברשת.

השאר תגובה