מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא בעצם דף אינטרנט שהוקם כדי שיגיעו (ינחתו) אליו מקישורים שונים, כמו בעזרת פרסום של באנרים ולינקים באתרים שונים ובמנועי חיפוש. דף נחיתה ממקד את תשומת ליבו של הגולש למסר שאותו אתם רוצים להעביר וגורם לו לפעול בהתאם – רישום לאתרכם, צריכת מוצר, הרשמות לניוזלטר וכדומה. הלקוח בעצם מרגיש שבאמצעות הבאנר שלחץ עליו, הגיע בדיוק למוצר אותו חיפש, ולא לאתר שמציע שירותים רבים. לעומת זאת, במקרים בהם הקישור מוביל את הגולש לדף הבית של אתרכם, הדבר עלול ליצור אצלו חוסר מיקוד בשל הצפה במידע רב. בשל חוסר הסבלנות האופייני לגלישה באינטרנט, תאבדו את הלקוח הפוטנציאלי, שילחץ במהרה על "הקודם" ויחפש קישור אחר שיוביל אותו למבוקשו. לסיכום, דף הנחיתה מגביר את כמות המקליקים על הבאנר שמבצעים את הפעולה הרצויה.

top:10px;color:#006c94" title="צור קשר">מעוניין בדף נחיתה מקורי וקונה? צור קשר עוד היום ונציג שלנו יחזור אליך עם הצעת מחיר

במה צריך להתחשב בבניית דף הנחיתה?

צריך לזכור שהגולש מקדיש תשומת לב למספר שניות בלבד, כך שיש לעצב את הדף באופן מזמין עם אלמנטים גרפיים שימשכו אותו לביצוע הפעולה הרצויה. העיצוב צריך להיות חד, ברור ומושך, עם מסרים קצרים וללא ניסוחים מבולבלים. בנוסף למילות המפתח הכלליות שתציין לדף הנחיתה, יש לכלול מונחים ספציפים – כלומר, באתר המספק מוצרים לבעלי חיים, יש לכלול מילות מפתח כמו מזון לחתולים – כך שהגולש ימצא מיד את מבוקשו בדף הנחיתה, ולא יתחיל לחפש באתרכם היכן הוא מוצא מוצר זה.

דגשים חשובים בדף הנחיתה

דף נחיתה מציג את התוכן החשוב בלבד, ללא צורך בגלילת העמוד. חשוב להמעיט במלל ולנסח את הכותרות באופן דומה כמה שיותר למילות החיפוש שמהן אתם צופים שיגיעו לדף. בנוסף, יש לציין בכותרת משנה את ייחוד ההצעה שלכם – מבצע, חידוש במוצר ועוד. עליכם לזכור שהמטרה היא ליצור סקרנות אצל הגולש לעומת מוצרים אחרים. דף נחיתה איכותי עשוי להגדיל את המכירות באופן משמעותי, וככל שיהיו לכם יותר דפי נחיתה מוצלחים באתרכם, תוכלו להפוך אותו מאתר בינוני לאתר מצליח ולהביא רווחים רבים.

השאר תגובה