פייסבוק – ההתחלה

אך לפני כמה שנים הופיע פייסבוק וכיום מהווה האתר חלק אינטגראלי משגרת יומו של הגולש הממוצע ברחבי העולם. תפוצה נרחבת זו יצרה גם אפשרויות פרסום נכבדות דרך הרשת החברתית המוצעת בצורת דף פייסבוק או אף במסגרת אתרי אינטרנט קיימים בהם שולב מנגנון ה-LIKE.

רוצה דף פייסבוק חדשני שיקדם את העסק שלך? צור קשר עוד היום

דף הפייסבוק כמקשר בין בעלי עסקים וחברות ללקוחות פוטנציאליים

מהפיכה זו היא בבחינת בשורה לבעלי עסקים גדולים וקטנים כאחד, כשניצול נכון של האפשרויות אותן מציבה המערכת מאפשר הפצה ויראלית רחבה ופשוטה של מוצרים, מבצעים ואף הרחבת תפוצת המותג ע"י בניית מעגלים חברתיים במסגרת הפייסבוק. אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא דף הפייסבוק, אשר לא פעם מהווה דף וירטואלי בודד בו בעל עסק פלוני בעל חופש יצירה רב באשר לפרופיל העסקי שהוא מבקש ליצור. אפשר לחשוב על כך כאל מקום מפגש בין הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים לעסק ולכל אשר הוא מציע בתצורותיו השונות, לרבות מידע, לינקים, RSS, וכל אשר יחפוץ ליבו של בעל העסק.

תולדת השימוש בדף הפייסבוק ככלי שיווקי

על מסד זה, יוכל בעל העסק לדאוג לבניית דף פייסבוק במסגרתו הוא יוכל לתקשר עם למעלה מ-500 מיליון קונים פוטנציאלים, כשהוא בוחר את הקהל שלו על פי מיקום, גיל ועניין. דף זה, ישמש לו פרופיל ציבורי שיאפשר לו לחשוף בפני הקהל הרחב את עסקיו ומוצריו. כשאוהדי המותג יזמו קשר דרך דף הפייסבוק, הסטאטוסים הללו יופיעו בחשבונות חבריהם דרך ה- News Feed. ככל שהאוהדים יצרו קשר נרחב יותר אל מול דף הפייסבוק שלך, כך ה- News Feed יאפשר חשיפת המותג לקהל רב יותר של חברים. נוסף על יצירת פרסום מוצלח בתוככי הרשת החברתית, דף הפייסבוק זוכה לכבוד רב מצד מנועי חיפוש. כפועל יוצא מכך, החשיפה לה זוכה המותג שלך תגדל בהתאם. ניתן להתייחס לכך כאל רשימת תפוצה נרחבת בה אפשר להשתמש בכל זמן.

מודעות בפייסבוק כאמצעי עזר נוסף להגדלת החשיפה

ברם מיתוג מוצלח אין פירושו פנייה מיידית לבניית דף הפייסבוק גרידא, שכן תמיד אפשר לנסות ולמשוך את תשומת הלב של הלקוחות ע"י הליכה בתלם הקונבנציונאלי – מודעות בפייסבוק – Facebook Ads. כך תוכל לבחור בגרפיקה שלך, בטקסט ובקהל היעד שלך אך המסר יועבר להם בתצורה שונה.

השאר תגובה