מהי כתיבת תוכן?
הקמתם אתר אינטרנט שמפרסם את המוצר הגאוני שלכם – אך אי אפשר לצפות שהמוצר עצמו יביא גולשים לאתר. עלינו לפתות גולשים להיכנס לאתרינו ולהפיץ אותו כמה שיותר, כדי שלקוחות פונטציאליים יגיעו לאתר ויגלו את המוצר. אחת הדרכים היעילות ביותר למשוך את הגולשים ולהשאיר אותם יותר מרגעים ספורים באתר היא כתיבת תוכן. אמנם עיצוב האתר חשוב לא פחות כדי לתפוס את העין, אך כל עוד האתר יפה וריק מתוכן, האתר יפספס את המטרה לשמה נבנה. כתיבת תוכן, בשילוב המילים הנכונות והשפה הנכונה תיצור את התגובות הרצויות מהגולשים, החל מהרשמה לניוזלטר, מילוי פרטים אישיים ועד לקניית המוצר עצמו. ברגעים הספורים בו הגולש קורא את המידע באתרכם, כתיבת התוכן היא שתכריע את התרשמותו הסופית.

 

מהי החשיבות בכתיבת תוכן?
כתיבת התוכן בצורה נכונה תמנע מהגולשים לעבור לאתר המתחרה, ואם נזלזל בה – נאבד את הגולשים בהקלקה אחת לטובת אתר אחר בו כתיבת התוכן קיבלה את החשיבות הראויה לה. אתר האינטרנט הוא בעצם מעין סניף נוסף לבית העסק, וכתיבת התוכן בצורה שתבליט את המבצעים וההנחות, ותציג את המוצרים החדשים והמובחרים לגולש בכחלון ראווה – תמשוך לקוחות רבים להישאר ב"סניף".
 
למה צריך לשים לב בזמן הכתיבה?
בעת כתיבת התוכן יש קודם כל לאפיין מה מבדיל אותכם מהמתחרים וכיצד נבהיר זאת בעזרת כתיבת תוכן מעניין. אם נשתמש בטכניקות כתיבת תוכן שמותאמות למדיה האינטרנטית – ניסוח קולח, מסרים ממוקדים ושיבוץ מילות מפתח רלוונטיות – נוכל לעניין את הגולשים. חשוב לציין שבכתיבת התוכן המטרה היא לא לפאר את האתר ואת בעל העסק, אלא ליצור אמינות ולייצג את המוצר כטוב ביותר בשוק. אם יש לכם ספק ביכולת כתיבת התוכן שלכם, גם בתחום זה קיימים מקצוענים – ישנם אתרים שונים המציעים כתיבת תוכן שיווקי. כתיבת תוכן באינטרנט אינה דומה כלל לכתיבת תוכן בעיתונות או כתיבה ספרותית, ובעלת דרישות שונות. יש לציין גם כי כתיבת תוכן בעל ערך מוסף לקורא חשובה ביותר – לכן עדיף שלא להעתיק מאתרי מאמרים חינמיים ברשת, ומלבד זאת מנועי החיפוש מונעים מהופעת תוכן משוכפל להופיע בכפולות – כך שבתור האתר בו כתיבת התוכן נעשתה מאוחר יותר, יעדיף מנוע החיפוש את האתר המקורי. כמו כן, כתיבת התוכן צריכה להיעשות באופן שוטף – יש לרענן את התוכן באתר בתדירות גבוהה ולא להציף את האתר באופן חד פעמי, זאת כדי להפוך את הקורא לגולש קבוע, וליצור קהל לקוחות נאמן.

השאר תגובה