אל תטעוסיום בניית אתר אינטרנט היא כלל לא סוף התהליך. כעת עליך להתחיל בשיווקו, כדי שיהיו לאתר כניסות רבות מדי יום – משום שללא גולשים, כל המאמץ שהשקעת באתר בעצם אינו שווה דבר. אמנם הזמינות של האינטרנט מסייעת לנו להגיע לקהל רחב במיוחד, אבל יתרון זה עלול להוות גם חסרון: לקוח פוטנציאלי שהגיע לחנות או למשרד שלך, טרח, נסע עד אליך וחיפש חניה. מכיוון שכבר השקיע את זמנו, הוא יקדיש תשומת לב רבה להצעה או למוצר שלך, וכדי להגיע למתחרה שלך הוא ייאלץ לבזבז זמן נוסף. לעומת זאת, באינטרנט המתחרים נמצאים במרחק הקלקה בודדת ממך, בצמוד אליך במנוע החיפוש. בדיוק במהירות שהגולש נכנס לאתרך, הוא יכול גם לצאת ממנוולשם כך אתה צריך לשכנע אותו שלא כדאי לו לעבור למתחרים, ולהתחיל לשווק את עצמך ברשת

שיווק באינטרנט – איך עושים את זה?

ישנן הרבה שיטות שיווק באינטרנט, חלקן חינמיות וחלק בתשלום – ומרביתן דורשות הבנה בתחום וניסיון. יש להקדיש ללמידה את הזמן הראוי ולדעת כל שיטה על בוריה, ולהצליח להתאים את השיטות היעילות ביותר לאתרך. ישנם ספרים רבים שמציעים קורס שיווק מהיר, אך לעיתים לא כולם מובנים או מעודכנים דיו וכן דורשות השקעת זמן רב – זמן שלא תמיד יהיה לכם. בנוסף, כדי להצליח בשיווק באינטרנט צריך חשיבה יצירתית במיוחד. לשם כך, מומלץ לפנות לאיש מקצוע שמומחה לשיווק באינטרנט, ויעשה את כל העבודה עבורכם. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים שתהליך השיווק באינטרנט נעשה ללא תקלות (חשוב לציין כי ישנן שגיאות בתהליכי קידום שעלולות לסכל את קידום האתר לצמיתות!) וכן שתראו תוצאות – ומהר. בביזנס דיזיין אנחנו מציעים שירותי שיווק באינטרנט, תוך שימוש בידע ובניסיון הרב שצברנו בניהול קמפייני שיווק לאתרים רבים. אנחנו מתאימים את השיווק באינטרנט לאתר הספציפי, כדי ליצור את המודל הקידומי היעיל ביותר שיצליח לצוד את מרבית הלקוחות הפוטנציאליים.

 

ערוצי שיווק באינטרנט

-רשתות חברתיות: שיווק באתרי פייסבוק, טוויטר ודומיהם בהתאם לקהל היעד שלכם. מומלץ לבנות עמוד לעסק בפייסבוק, דבר שלרוב מצליח להעלות את המכירות ולהגיע לקהלים מגוונים.

-קידום אתרים בגוגל: שימוש ב-SEO כדי להגדיל את החשיפה של האתר במנוע החיפוש הפופולארי. ככל שהדירוג שגוגל ייתן לכם יהיה גבוה יותר, כך תוצגו יותר גבוה בעמודי התוצאות. זהו אחד הענפים העיקריים של השיווק באינטרנט, משום שב-99% מהמקרים הגולשים מחפשים את מבוקשם בגוגל, ונכנסים לרוב רק ללינקים שבעמוד התוצאות הראשון

-קמפיין פרסום ממומן:באמצעות השקעה כספית, תוכלו להופיע במנועי החיפוש או באתרים שונים במודעות במקומות בולטים, בעבור ביטויים שרלוונטיים לקהל היעד שלכם ולאופי האתר. גם במקרה זה חשוב להיוועץ במומחה, משום שישנן דרכים רבות לחלק את התקציב בין מילות המפתח השונות ובניסוח המודעות, דבר שיכול לגרום לשינוי ניכר בהצלחת הקמפיין.

-פרסום באתרי מאמרים וכתבות: מאמרים שיווקיים שעוסקים בתחום שלכם, ובהם יש ידע מקצועי. בסוף המאמר יש קרדיט למחבר וכן משולבים במאמר לינקים לאתר שלכם, כך שמידה והקורא יתרשם לטובה מהמאמר הוא יגיע אליכם.

השאר תגובה