לא פעם נשאלת השאלהכיצד מקימים אתר אינטרנט? ישנם אתרים שייסיעו לכם לבנות אתר באופן עצמאי, אך לרוב התוצאה תהיה אתר בעל מבנה אחיד שאינו מושך את העיןוכשיש אינספור אתרים מתחרים, אתר שכזה לא יתרום להשגת מטרותינו. מנגד, בניית אתר שלא דרך מערכת מובנית שכזו דורשת ידע בכתיבת קוד, מחשבה שיווקית, הבנה בטכנולוגיות השונות ויכולות עיצובהשכלה וכישורים שלא כל אדם רכש. אם כך, הדרך הבטוחה להצלחה היא לרוב לפנות לחברה לבניית אתרים, שתבנה עבורכם את האתראך גם במקרה זה, ישנן אפשרויות רבות לסוג האתר, מבנהו ועוד. מכיוון שכולנו מעוניינים באתר אפקטיבי אך בעלות הנמוכה ביותר, מרבית החברות בוחרות בבניית אתרי וורדפרסמערכת ניהול תוכן תחת הוצאת קוד פתוח. בתחילה בניית אתרי וורדפרס שימשה רק בעלי בלוגים, אך בשל יתרונותיה הרבים של מערכת ניהול התוכן הזו היא כבשה את כל תחום בניית האתרים והפכה לאחת מהתוכנות הפופולאריות ביותר, במיוחד בתחום בניית אתרים לעסקים. הסיבה העיקרית שחברות רבות, בהם ביזנס דיזיין, בוחרות בבניית אתרי וורדפרס היא בשל המבנה הידידותי שלה ואופן השימוש הנוח, שמאפשר גם למי שלא רכש מימיו כל ידע בתחום האינטרנט לנהל את האתר לאחר ההקמה שלו ביתר קלות. זוהי מערכת שכתובה ב-PHP, וכדי שהאתר יעלה לרשת דרוש שטח אחסון בשרת ברשת.

למה כדאי לבנות אתרים באמצעות וורדפרס?

מערכת הפעלה נוחה וקלילה –כדי להמשיך לתפעל את האתר לאחר הבנייה שלו, לרוב דרוש ידע במחשבים, תכנות וכתיבת קוד – אך לא במקרה זה. בניית אתרים בוורדפרס מאפשרת לכל אחד לנהל אותם באמצעות הסברים פשוטים ביותר. הממשק נוח וידידותי לכל משתמש.

שליטה מלאה –בכל רגע תוכלו להוסיף, להוריד ולשנות עמודים, ללא סיוע של בונה האתר. הוספת קטגוריות דורשת לחיצת כפתור בלבד, ובן רגע תוכלו להוסיף תכנים – כל אלו מאפשרים לאתר שלכם להיות דינמי ולשמור על התעניינות בקרב הגולשים הקבועים.

גמישות מוחלטת –בבניית אתרי וורדפרס לא רק שאינכם מוגבלים במספר העמודים, אלא גם יש אינספור תוספים אפשריים – וכך, למרות שמדובר במערכת מובנית, האתר שלכם יוכל להיות ייחודי לחלוטין. תוכלו להוסיף כמעט כל רכיב לאתר, החל מסרטי וידאו, פלאש, סאונד וג'ינג'לים ועד לאפשרות להשארת תגובות, דירוגי גולשים, RSS, תמונות אצבע – Thumbnails, התקן adsenseוכן הלאה והלאה. בנוסף, מערכת וורדפרס תומכת במספר שפות – בהם כמובן עברית.

קידום אתרים משופר –אתר ללא גולשים אינו שווה דבר – וכדי להביא גולשים, עלינו להגדיל את החשיפה לאתר – דבר שנעשה בעיקר בעזרת קידומו במנועי החיפוש. זה לא סוד שגוגל אוהב אתרים שמבוססים על וורדפרס – כך שאתרים שיבנו על מערכת זו, יזכו לקידום מהיר יותר וכך לחשיפה גדולה יותר בפני הגולשים – במיוחד כשכזכור גוגל שולטת על 95% מהחיפושים באינטרנט.

עיצוב אישי –קל לחשוב שמשום שזו מערכת מובנית, בניית אתרי וורדפרס תוביל למראה אחיד למדי – אך לא כך הדבר. בוורדפרס האתרים בנויים על תבניות, המאפשרות להלביש עליהן עיצוב מקורי וייחודי לחלוטין שיתאים במיוחד לאופי האתר – כך שאין סיכוי שתיתקלו בשני אתרים זהים. לדבר חשיבות גבוהה – אחרי הכל, עיצוב הוא הדבר הראשון שישבה את תשומת לב הגולש, וכשיש כל כך הרבה מתחרים בשוק – עלינו להיאבק על תשומת לבם של המבקרים ולהפתיע אותם במקוריות. בנוסף, בזכות העובדה שמדובר בתבניות, לרוב עיצוב אתרי וורדפרס יהיה זול מאשר עיצוב אתר שנבנה באופן אחר.

טעינה מהירה –אתרים שנטענים לאט עלולים להבריח גולשים – דבר שלא יקרה בבניית אתרי וורדפרס. אתרים אלו נטענים במהירות ואפשר להתקין אותם במרבית השרתים.

השאר תגובה