בניית אתר קטלוג

אתר קטלוג הוא אתר שמציג את מוצרי העסק, בדרך כלל כשהם מחולקים לקטגוריות ומצורף לכל אחד מהם שם, תיאור, תמונה, מידות ולעיתים מחיר. בניית אתר קטלוג מאפשרת ללקוחות העסק להכיר את שלל מוצריו ולחפש ביניהם את מבוקשם לפי הדרישות המדויקות שלהם, וכך עוזר להגביר את המכירות. האתר כולל בדרך כלל טפסים ליצירת קשר ושלל פונקציות שעוזרות ללקוח ליצור קשר עם בית העסק. בניית אתר קטלוג מתאימה במיוחד לעסקים כמו חנויות אופנה, תכשיטים, ציוד משרדי, מכשירי חשמל או טכנולוגיה, אביזרי רכב ובעצם כל עסק שמעוניין לשווק מוצרים ולהציג אותם בצורה נוחה לעין, פרקטית ומקצועית. אתרים אלו יכולים לשרת כל כמות של מוצרים, מבודדים ועד לאלפים, ממוצרים זעירים ועד לדירות. בעזרת בניית אתר קטלוג ניתן להגדיל באופן ניכר את קהל הלקוחות של החברה, משום שלעומת חנות, שאליה צריכים להגיע פיזיתלהתאים את עצמך לשעות הפתיחה, לנסוע למיקום החנות ולמצוא חנייהאל אתר ניתן להגיע בכל שעה ומכל מקום. יתרון מהותי נוסף הוא שלעומת קטלוג מודפס, אתר קטלוגי מאפשר לבצע עדכונים ושינויים שוטפים בקלות ובמהירות.

דגשים חשובים

–        כדי להפוך בניית אתר קטלוג ליעילה במיוחד, על בעל העסק לאסוף חומרים רבים לקטלוג – תמונות, טקסטים ועוד, על מנת לספק ללקוחות מגוון מידע רחב ובכך לקצר את הדרך לרכישה.
 

–        בטרם בניית אתר קטלוג, בעל העסק ובונה האתר ייצרו איפיון לאתר, ויגדירו מהו קהל היעד שלו, אופי האתר ועוד, וזאת בכדי שהמבנה והעיצוב של האתר יתאימו באופן המרבי לעסק ולקוחותיו, והאווירה המתאימה ביותר תשרה באתר. אתר שיגרום לגולשים "להרגיש בבית" ייצור רושם ראשוני חיובי וימריץ אותם לקנייה.
 

–        חשוב לבנות את האתר בצורה נוחה למשתמש, כדי שיוכל לגלוש בנוחות בין מוצר למוצר ומקטגוריה אחת לאחרת.
 

–        יש לוודא כי מדובר באתר דינמי שניתן לשנותו בקלות ולהשאיר את הקטלוג עדכני תמיד. קטלוג שאינו עדכני לא יקדם את העסק ואף יאכזב מאוד את מבקרי האתר, ויפגום ברושם שלהם על העסק.

 

ביזנס דיזיי ןתבנה עבורכם אתר קטלוג לעסקים על בסיס מערכת הפעלה נוחה במיוחד, שבאמצעותה תוכלו לערוך את התוכן בכל עת גם ללא כל ידע טכני. בנוסף, מערכת ניהול התוכן ידידותית במיוחד למנועי החיפוש – דבר שמקל על עבודת קידום אתרים ומאיץ את החשיפה של האתר שלכם לגולשים חדשים.

השאר תגובה